یک فروشگاه اینترنتی عالی، یک فروش عالی

بررسی رابط کاربری فروشگاه ساز

بررسی پنل مدیریت فروشگاه ساز

مواردی از قبیل پیگیری سفارشات توسط خریدار، لیست مرسوله های ارسالی روز، سطوح دسترسی و .... فراموش شد در ویدئو توضیح داده شود

برای دانلود ویدئو روی آن راست کلیک کرده و Save Video As را انتخاب نمایید

لطفا قبل از خواندن متن، ویدئوها را تماشا کنید

آگاهی من از متدهای طراحی یک وبسایت فروشگاهی و همچنین آشنایی با تمامی جنبه ها و چالش های کسب و کار آنلاین، من را به انتخابی استراتژیک و بی مثال در طراحی وبسایت فروشگاه آنلاین تبدیل کرده است. من به پشتوانه تجربه چند ساله طراحی وبسایت های حرفه ای فروشگاهی و تحلیل کارشناسانه رفتار خریداران آنلاین، شما را در صعودی کردن نمودار فروشتان و کسب موفقیت در این زمینه همراهی میکنم.

برای طراحی وب سایت فروشگاهی پارس نیز طی جلسات مشاوره تخصصی و تحلبل نیاز کارفرما و همچنین تحلیل رفتار خریداران فروشگاه های اینترنتی، تلاش کردم تا این فروشگاه ورودی مطمئن و محکم به این حوزه داشته باشد.

من طی جلسات مشاوره تخصصی به شما نیز کمک میکنم تا ورودی مطمئن و محکم به این حوزه داشته باشید.

 

 در اینجا به برخی از امکانات فروشگاه آنلاین پارس می پردازیم:

 

پروموشن ها در صفحه اول:
صفحه اول یک سایت فروشگاهی ویترین اصلی آن است. پیشنهادات ویژه، تخفیف ها، جشنواره های فروش و… باید در چهارچوب جذاب و استاندارد به بازدیدکنندگان معرفی شوند. بدین ترتیب کاربران با منوی جذابی از محصولات مواجه میشوند و آنان که پیشنهادات را مناسب خود میدانند، خرید لذت بخشی را تجربه میکنند.

محصولات مرتبط و پیشنهادی:
محصولاتی که با عنوان کالاهای مشابه در صفحه یک محصول به کاربر پیشنهاد میشوند، شانس خوبی برای خریده شدن دارند. چرا که هم زحمت جستجوی بیشتر را از دوش کاربر بر میدارد، و هم خریدار نیاز به تهیه آن را در خود احساس میکند. لذا وجود قسمت کالاهای پیشنهادی یکی از بخش های ضروری در سایت فروشگاهی است.

 عدم محدودیت در تنوع محصولات:
یک فروشگاه اینترنتی خوب فروشگاهی است که محدودیتی در نوع و تعداد محصولات نداشته باشد. به عنوان مثال اگر امروز شما تصمیم گرفتید یک فروشگاه الکترونیک برای لپ تاپ راه اندازی نمایید و سال آینده تصمیم به اضافه کردن فروش محصولات موبایل گرفتید، باید بتوانید بدون نیاز به یک خط برنامه نویسی اضافه و یا توسعه این کار را انجام دهید! فروشگاه های آنلاینی که توسط من طراحی و برنامه نویسی شده اند این قابلیت را دارند که تعداد نامتناهی مجموعه محصول تعریف و برای هر مجموعه محصول فیلدهای خاصی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال فروشگاه شما می تواند شامل دو مجموعه ی لپ تاپ با فیلد های CPU - RAM - VGA ..... و موبایل با فیلدهای تعداد سیم کارت - مشخصات دوربین - نسخه ی سیستم عامل ..... باشد. هنگام افزودن محصول با توجه به قرارگرفتم محصول در مجموعه ی مورد نظر, می توان فیلدهای سفارشی مرتبط با محصول را مقدار دهی کرد.

جزئیات محصولات:
قسمت جزئیات محصول در واقع خواندنی ترین بخش سایت فروشگاهی است. اینکه مشخصات کالا به چه صورت مطرح شود نقش مهمی در جایگاه سایت فروشگاهی در موتورهای جستجو مانند گوگل دارد. شما میتوانید در این قسمت علاوه بر اطلاعات فنی محصول، مطالبی مانند دستورالعمل استفاده از آن، طرز ساخت کالا، نحوه تعمیر در صورت خرابی و… را منتشر کنید تا بدین ترتیب بازاریابی محتوایی موثری برای سایت فروشگاهی خود انجام داده باشید.

تنوع قیمت گذاری برای هر محصول:

در این قسمت شما می توانید برای هر محصول بسته به خصوصیاتی که دارد چندین قیمت تعریف نمایید. به عنوان مثال خصوصیت گارانتی در لوازم دیجیتال، خصوصیت سایز در لباس و .... میطلبد هر محصول چندین قیمت داشته باشد

قابلیت جستجو و فیلتر کردن محصولات:
هر محصول مشخصات زیادی مانند دسته بندی، رنگ، ابعاد، وزن و… دارد که ممکن است با چند محصول دیگر یکسان و یا با تعدادی متفاوت باشد. اینکه کاربر بتواند از میان هزاران کالا، محصول مورد نظرش را به راحتی پیدا کند، به کارایی قابلیت جستجو و فیلترگذاری محصولات بازمیگردد. من در طراحی سایت فروشگاهی یک باکس جستجوی قوی را تعبیه کرده تا خریداران بتوانند به شکلی سریع و آسان محصول یا محصولات مورد نظر خود را پیدا کنند.

نظرات کاربران:
یکی از مواردی که افزایش اعتبار یک سایت فروشگاهی را در پی دارد، بها دادن به قسمت نظرات کاربران درباره محصول است. گفتگو بین کاربران باعث میشود که صفحه مربوطه همواره بروز نگاه داشته شود و جایگاه خود را در گوگل حفظ کند. فعال بودن بخش دیدگاه ها تاثیر به سزایی در بازدید کاربران از سایت فروشگاهی شما دارد.

 قابلیت مقایسه ی محصولات :
از جمله مهمترین و در عین حال پیچیده ترین قسمت هایی که برای فروشگاه اینترنتی طراحی کرده ام، امکان مقایسه محصولات بر اساس مشخصه های فنی آن ها می باشد. فرض کنید که کاربر فروشگاه آنلاین شما پس از بررسی محصولات، 3 محصول A، B،C را برای خرید در نظر گرفته باشد. در اینصورت مناسب است که کاربر تنها با یک کلید این 3 محصول را در یک صفحه با یکدیگر مقایسه نماید.

 سبد خرید داینامیک:
سبد خرید یکی از پرکاربردترین قسمت های سایت فروشگاهی می باشد. کاربر باید بتواند به راحتی اقلام سبد خود را حذف یا اضافه کرده و مشخصات آن ها را ویرایش کند. همچنین مشاهده هزینه نهایی فاکتور، تخفیف اعمال شده و… از مواردی است که باید در سبد خرید سایت فروشگاهی خوب در نظر گرفته شود.

گزینه های نحوه ارسال:
هرچه راه های بیشتری برای ارسال کالا به کاربر پیشنهاد کنید، احتمال فروش نیز افزایش خواهد یافت. من نیز در طراحی سایت فروشگاهی روش های متنوع دریافت کالا را با احتساب هزینه های ارسال مربوطه پیاده سازی کرده ام. همچنین می توانید روش های ارسال رایگان و زمانبندی ارسال را هم در این سیستم فعال نمایید.

نوسان قیمت ها:
یکی از مشکلاتی که برای صاحبان فروشگاه الکترونیک در ایران وجود دارد، نوسان قیمت هاست. فرض کنید شما صاحب یک وب سایت فروشگاه آنلاین باشید که به عنوان مثال در مجموعه ی فروش فیلم، بیش از 4000 فیلم را برای فروش گذاشته و قیمت گذاری کرده اید. فردا از خواب بیدار می شوید و متوجه می شوید قیمت هر DVD خام 500 تومان افزایش یافته است، در این صورت نیاز است که قیمت هر 4000 محصول خود را ویرایش تمایید که این وقت و انرژی شما را به شدت هدر می دهد. من به این نکته در طراحی فروشگاه اینترنتی توجه و این مشکل را حل کرده ام. به این صورت که کافیست شما مجموعه ی فیلم ها را انتخاب و قیمت تمام فیلم های این مجموعه را 500 تومان افزایش دهید. البته افزایش قیمت به درصد هم امکانپذیر است.

من، با در نظر گرفتن معیارها و متدهای روز دنیا در طراحی سایت، بهینه سازی و سئوی محتوا و در نتیجه ارتقا جایگاه سایت در صفحات نتایج موتورهای جست و جو، سایتی درخور شان و منزلت نام تجاری شما برای کسب و کارتان طراحی می کنم. سایتی که مخاطبان شما را به طرفداران شما تبدیل می کند.

امروزه اکثر کسانی که قصد پیاده سازی فروشگاه اینترنتی را داشته باشند ، فروشگاه دیجی کالا را به عنوان اولین و بهترین گزینه برای ایده گرفتن انتخاب میکنند .ولی این ایده گرفتن اکثرا فقط محدود به کپی آیکن ها ، دانلود فونت ها و چیدمان المان های مختلف می باشد. چرا که پیاده سازی یک فروشگاه ساز با این امکانات کار ساده ای نیست.
سایت مشابه دیجی کالا, ساخت سایت دیجی کالا, شرکت طراح سایت دیجی کالا, طراحی سایت شبیه دیجی کالا و ... عناوینی است که جستجوی زیادی در فضای اینترنت را به خود اختصاص داده اند. این موضوع نشان دهنده محبوبیت و موفقیت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در میان عامه مردم بوده و بدیهی است داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای و پیشرفته مشابه سایت دیجی کالا می تواند تا حدی در موفقیت یک فروشگاه اینترنتی تأثیرگذار باشد.
با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا توسط تیم اختصاصی خود این سایت با عنوان شرکت نوآوران فن آوازه ، با هزینه های گزاف و به صورت اختصاصی برنامه نویسی، تولید و طراحی شده است و همچنین تیم این شرکت با تمرکز کامل بر روی سایت دیجی کالا همواره در حال توسعه و بهبود آن هستند، ، شاید از یافتن شرکت طراح سایت دیجی کالا نا امید شده باشید! ولی صبر کنید، جای درستی آمده اید! من با توجه به درخواست روز افزون مشتریان جهت طراحی و پیاده سازی یک سایت مشابه دیجی کالا، اقدام به طراحی و تولید محصولی مشابه این وب سایت موفق کرده ام که می تواند نیاز این دسته از مشتریان را مرتفع سازد.